Scoala

Cred ca toți simțim un fior pe spinare când spunem cuvântul „școală” chiar dacă aceasta ne ajuta foarte mult în viata, fără ea nu ne asiguram un viitor liniștit și o viata buna. Eu cred ca dacă am lua câțiva oameni la întâmplare de pe strada și i-am întreba un lucru din matematica sau din vreo materie, majoritatea nu ar ști. Nu spun ca nu exista și oameni care par mai „prostuti” dar în realitate știu foarte multe, arătându-ne contrariul. De exemplu, dacă am merge într-un cartier rău famat și am întreba pe cineva de acolo ceva de la școala? Va spun eu mai bine nu ați merge acolo deoarece veți ieși cu buzunarele goale și oricum aproximativ 90% din locuitorii acelui cartier nu ar ști. Sper ca v-a plăcut ce am scris.
Mulțumesc.
(P.S.: Acesta nu este un articol rasist ci este doar adevărul!)  
No to RACISM!

Lasă un răspuns

