Profesorii

As vrea sa spun ca eu cred ca aproape toată lumea a întâlnit profesorii exigenți care la cea mai mica mișcare te-au și văzut.Nu știu cum fac asta, dar parca ar avea ochi la spate. După părerea mea exista 2 tipuri de profesori:
                                  -Profesorii buni (cei cu care te înțelegi foarte bine și mereu aștepți ora lor)
                                  -Profesorii „rai”(cei cu care nu prea te înțelegi și mereu te plictisești la ora lor)
As vrea sa spun ca eu am niște profesori ok cu care ma înțeleg foarte bine. As vrea și sper sa aveți și voi la fel. Sper ca v-a plăcut ce am scris. Mulțumesc.

image

Image from :google

Lasă un răspuns

