Examenul și emoția liceului

As vrea sa spun ca eu cred ca, clasa a VIII-a este cea mai importantă clasa dintre toate deoarece alegerea liceului este o decizie care îți aparține ție și părinților și de ea depinde viitorul tău, deoarece în mare parte liceul te va îndruma spre ce speri sa ajungi. Eu fiind în clasa a VIII-a vă dați seama ce presiune este pe mine pentru a învăța cât mai bine ceea ce vreau și eu și sper sa am rezultate foarte bune în acest semestru, deoarece, primul semestru nu a fost cum am sperat pentru ca n-am reușit sa învăț cât mi-am propus adică prin asta vreau sa spun ca nu mi-a ieșit media pe care o doream. Presiunea e mai accentuata cu cât timpul trece deoarece se apropie Examenul Național 2015 la care sper sa ma descurc! Părinții mereu îmi spun „învăța, ca timpul nu sta în loc și vei regreta dacă nu vei lua o nota bună la matematica și la romana” și normal ca îi ascult și ma pun pe învățat. Pot spune ca învăț destul de repede o lecție chiar dacă punctul meu slab este geometria, vreau sa spun ca nu prea ma pricep dar încerc din greu sa o înțeleg. Sper ca va plăcut ce-am scris și va rog dacă vreți dati și un follow.Sper sa reușesc la examen și le urez succes și celorlalți elevi care sunt clasa a VIII-a.Ma întreb prin ce emoții trec părinții, nu as vrea sa fiu în locul lor. Mulțumesc.

image

Image from: google

Lasă un răspuns

